Obchodní podmínky
Jak se přihlásit na seminář?
- Pokud máte vybraný seminář, můžete se přihlásit přes webovou kolonku "Přihlásit se", která je u každého semináře.
- Také se můžete přihlásit emailem. Stačí poslat email na veva@veva.cz a uvést: název semináře, termín, vaše jméno, kontakní údaje, způsob platby.
- Pokud máte o seminář zájem a není u něj vypsaný termín, napište nám na email: veva@veva.cz. Budeme vás informovat ve chvíli, kdy bude vypsán termín.
Tím jste na seminář přihlášení.
Týden před konáním semináře od nás obdržíte emailem pozvánku na seminář se všemi informacemi.
Kolik seminář stojí?
U každého semináře je uvedena jeho cena.
- lektorné
- materiály
- káva, čaj, voda, lehké občerstvení
- ubytování
- stravu
Jaké jsou možnosti platby?
- Platba převodem - peníze převedete na náš účet. Číslo účtu a variabilní symbol vám po přihlášení zašleme na váš email.
- Pokud si přejete vystavit fakturu, je třeba tuto možnost označit v přihlašovacím formuláři a vyplnit informace k fakturaci.
- Platba by měla proběhnot do uvedeného termínu v potvrzení přihlášky na seminář, nejpozději do začátku semináře.
Co když se nemůžu účastnit semináře, na který jsem přihlášená/ý?
Pokud se nemůžete účastnit semináře, na který jste přihlášeni, prosím, informujte nás co nejdříve na email: veva@veva.cz nebo tel.č. 737 279 366.
Storno podmínky
- Bezplatné storno přijímáme nejpozději 21 dní před konáním vzdělávací akce a to písemně emailem na veva@veva.cz nebo na 737 279 366. Je možné podat žádost o vrácení platby v plné výši či o přesunutí platby na jinou akci.
- Od 20. do 15. dne před konáním semináře je storno poplatek účtován ve výši 50% částky.
- Storno v časovém intervalu 14 a méně dní před konáním vzdělávací akce bude účtován storno poplatek ve výši 100% ceny vzdělávací akce.
- V případě zrušení akce ze strany společnosti VEVA CZ s. r. o. vám bude nabídnuta možnost převedení platby na jinou vybranou akci nebo bude platba vrácena v plné výši.